Uggla är kung

Att uggla gjort många bra låtar det vet vi!
Denna hittar jag inte på Youtube men Håkan säger DESSA rader är
handlingen om oss...Förutom att jag satt på gatufesten och drack öl inte lemonad:))
Dessa är bara vissa delar ur låten som HAN mannen i mitt liv tycker är jag!


Vi två, möttes på ett strandbad. Du satt med mörka solglas och drack lemonad. Du var en naturlig skönhet, öm och varm, en alltjämt skrattande, sprallig och galen tjej. Full av lust av charm.v Håret, satt i knut i för året. Din rosa joggingdräkt var som smäktande engelsk konfekt. Varje gång jag ser dig hör jag stråkar spela ljuv musik. Varje gång du ler så slår mitt hjärta dubbla slag. Varje gång vi ses blir atmosfären fylld av romantik. Varje gång så önskar jag det aldrig mer blir dag. Du tog, ut mig varje vårkväll. På var kyffe och krog njöt en vinbutelj. Sen vi, lekte göra barn i varje prång. I en mörk biograf och en lummig park och så en portuppgång. Den tiden, fick mig helt förvriden. Därför jag nästan dog den dan du sa du hade fått nog. Varje gång jag ser dig hör jag stråkar spela ljuv musik. Stjärnor glittra, fåglar kvittra i en serenad. Varje gång du ber om mer blir luften fylld av erotik. Varje gång du kommer blir jag alltid lika glad.


Kommentarer
Jen

Där satt den,, skoskåp ja men jag behöver nåt att ha alla vantar och skit. Hade satt upp två krokar för barnens kläder i deras nivå men dom har lossnat. Skit.

2008-11-22 @ 16:28:25
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Jen

Ja jag har såna fast vita faktiskt. Kram

2008-11-22 @ 16:48:46
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Ulrika

Uggla är en av mina favoriter. har alla hans kskivor, från Om Bobbo viking och framåt. :)

Just den låten du siterade ur har alltid varit en favorit hos mig.:)

Hoppas ni har en superskoj kväll nu!

Kraaam

2008-11-22 @ 21:41:31
URL: http://mittmirakel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0