Jag är bäst!

Åh gode gudrun! Nyss ätit!
Var det godaste jag ätit på länge!
Smakade som restaurangkött!
Tyckte Abbe med som vi i och för sej inte ska ge salt mat
men ...Han är gammal! Och som pensionär vill jag också njuta av livet då det är dags!
Blir det extra kiss och bajshistorier nattetid tar jag dom gladeligen!

Abbe fyller faktiskt 70 hundår i maj!
Det ska firas!
Tror jag ska mejla Radio guld då med en egen låt tillägnad honom!
Who let the dogs out vore ju passande:))
Egen köttfärslimpa ska han få också! Det är hans favorit!
Han grinar om han inte får!
Ja han är ganska bortskämd den lilla rackarn!
Men så är han vårat lilla barn också!



Kommentarer
soffie

å han är så fin din Abbe!

mmm gott det lät med din mat,själv är jag lat det blir hämtpizza idag!

Ha en underbar helg!

2008-10-24 @ 18:41:55
URL: http://soffie69.blogg.se/
Kattis

Hallå!

Finhunden.

Japp, dom ska skämmas bort.

När dom blivit gamla, min 4 åring kanske inte det är så bra för. FAst hon får mysa i sängen ibland. ;D

Ha en skön kväll!

Kram

2008-10-24 @ 18:48:40
URL: http://kattis11.blogg.se/
Gabriella

Jattefin vovve! Klart han ska ha algstek och kottfarslimpa! Alg finns har ocksa, sa jag ska kolla efter algkott i affaren och hittar jag nat (ja, om det inte ar hutlost dyrt) sa har jag ju ett bra recept nu!

2008-10-24 @ 22:44:50
URL: http://ibag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0