Utmaning

Har blivit utmanad av Jeanette och Nilla

Reglerna är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

Så här är jag:

Åker jag hiss måste jag alltid stå och titta i spegeln och klämma finnar och annat
snusk.Ja så klart bara om jag åker ensam!

Bäddar ALLTID sängen inom en halvtimme från jag klivit upp..Okej är det helg och
Håkan sover längre så gör jag det inte..

Pratar för mej själv ofta.På affären,då jag är ute på prommis ja nästan överallt..

HATAR att måsta göra "the big one" på morgonen innan kaffet...fingrarna är ju inte
vakna då..Jobbigt!

Har haft sex med en 16 år äldre man och även en 16 år yngre man...dock inte samtidigt..(tyvärr?)

Lägger ALLTID fram kläder på kvällen som jag ska ha på morgonen!

Är faktiskt råstark så liten jag är...

Nu vet jag denna utmaning gått runt bland de flesta av mina vänner så den som vill
får göra den:)))


Kommentarer
Susan

Hmmm...när jag vilade nyss med barnen så drömde jag att jag var hemma hos dig.



Eller ja...du kan gå in till mig och läsa själv.



Kram

2008-10-29 @ 10:20:51
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0