Allt hinns bara man vill!

Nu är vi hemma!
Stövlett inhandlades på skopunkten...

På Kappahl hittades en ..eh...tunika? Eller mja...
Svårt att förklara men småblommig med en liten volang längst ner..
Eller avskurning eller hur jag ska förklara...
Skir så man måste ha linne under...eller måste o måste men
jag tänker ha det:))
Hur som den är supersöt och romantisk men ändå lite tuff..
Kan tyvärr inte visa kort förräns i morgon då Vickan kommer med
kameran..

Håkan hittade en tröja samt skor på Team sportia...
Till rea....istället för 1700 så betalada han 900!
Det är fiffigt!

Kalas hann vi på! Räkmackor fick vi.Smask!
Nu lite kaffe och vila innan hockeyn är på teven!



Kommentarer
Anonym

Snygga!



Kärleken förde mig dit, var tillsammans med en basketspelare och jag pluggade då lite kurser för att ha något att göra. Men jag tröttnade och stack till USA istället :-D...Fast jag trivdes oerhört bra där uppe!



Ha en bra lördag.

2008-09-27 @ 14:10:44
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Anonym

Ja, men sedan så tröttnade jag på att sitta ensam då den dåvarande pojkvännen var på bortamatcher, träning och gud vet allt. Kännde att det inte var jag att sitta och vänta och tråna.



Finns resturang Brandstationen fortfarande kvar? Eller, det kanske inte du vet?! :-D



2008-09-27 @ 14:13:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0