I bland blir det inte som man tänkt sej

Jaha!
Detta vart en lite oväntad dag händelsemässigt!
Håret för det första...Vad hände?
Brukar alltid vara nöjd då jag går från min frissa..
Men idag! Total katastrof!
Jaja..har köpt hårfärg för att få det lite bättre...vi får se hur det går!
Bilen ja! Den lämnades in i morse med löfte om att vi skulle ha
den tillbaka innan lunch.Jo tjena!NU fick vi den..samt att det blev 1000
kronor dyrare än väntat...suck o pust!
Så Birsta hinns inte i dag så enkelt är det..
I morgon är det tvätt,kalas och hockey
INNAN utgång ...så Birsta? Nja!
Jag får rota fram något i garderoben det är bara så..
Eller kolla om jag har en syster med mycekt kläder???
Men skor är ett stort problem då mina favvostövlar måste
klackas om och ingen har ju lämnat dom till skomakarn????

Ja jag känner mej lite som en tjurig bortskämd satunge..
Och retar någon sej på det så fortsätt..
För jag tänker fortsätta vara en tjurig bortskämd satunge!


Kommentarer
Ulrika

Tack snälla! :)

Fortsätt du att vara tjurig för det har du all anledning till tycker jag. så trist med bilen. :(

Hoppas iaf du blir gladare snart så du får en mysig kväll med din man. Kram :)

2008-09-26 @ 15:13:43
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Jen

men va kass

2008-09-26 @ 16:23:19
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Lotta

helt okej att du är en bortskämd tjurig satunge nu, det har ju liksom inte gått som väntat idag :(

...och för den delen behöver ju inte jag stå ut med dej eftersom vi inte bor nära varann ;)



Och beträffande mitt köksskåp så känner jag mig väldigt nöjd det är ett ställe som man lätt glömmer bort.

2008-09-26 @ 18:29:58
URL: http://lottsfi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0