.....sabla rubrik...

Gårdagens Idol är sett!

Nu ska jag dammsuga,fixa frisyren och hitta något att ha på mej!
Har ingenting i garderoben....Näe! Tomt!

Håkan och Pontus hämtar upp mej sedan för färd till söråker och ett
litet födelsedagsbarn!
Sedan bär det nog iväg för att handla lite smarr till kvällen!
Ikväll tänker vi mysa med pizza och senaste Irene Huss filmen...
Helt utan barn är vi!
Var ett tag sedan...Mys!
Och nu menar jag inte att jag inte älskar mina barn men ibland vill man
bara vara Ann också...


Kommentarer
Nettan

Det lät mysigt !

Det blir nog bara mys och lite dator här i kväll också. Lite vin och god mat ! Tycker jag låter suveränt !



Ha det så roligt på kalaset !

2008-09-19 @ 10:25:22
URL: http://hasselby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0