Utmaning

Har blivit utmanad av söta A och Lotta

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
HAHAHA nej tyvärr;)) Vickans innebandytränare...fin stjärt!

Vad har du för relation med nummer 20?
Tobbes kompis....relation..hm..granne??

När ska du träffa nummer 30?
Ingen aning.....X-ets sambo

Är nummer 18 söt?
Absolut! Favorisvägerskan;)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Hahahaha obstinat tonåring....min andra svägerska;))

Gillar du nummer 14?
Absolut....ovannämnda svägerskan och hennes man

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Jahadå.....Vickans innebandytränare igen....fast hemnummer

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Dont know! Syrran i stockholm:)

Är du nära vän med nummer 23?
Ja jo....Bonusdotterns pojkvän:)

Har du gått på bio med nummer 4?
Japp....

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ut??? På krogen eller bara ut i luften? Vilket som...klart jag skulle...äldsta brorsan:)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Tobbe då det är hans fröken i skolan:)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Jodå....kan jag väll mammas arbetsterapeut:)

Vad har du och nummer 24 för relation?
Syskon:)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Jaha syrran igen men på jobbnummer..henne vill jag dricka vin med;)

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är släkt med mej??? Annica ju!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Absolut! Sötaste guddottern Carro!

Nu vill jag se era listor.......
Och jag utmanar alla som vill:)


Kommentarer
mona-lisa

Superhärlig lista skall nog försöka mig på den själv.



Tiden för mig går nu åt att bena ut mitt privata liv till 100%.



Kan känna som dig ibland, jag skulle vilja och kunna skriva mera i sin blogg, men tyvärr går inte

det, för privat går inte har jag fått erfara....kanske som du sagt en gång en låst blogg också som vissa bara kan komma åt......



kram och ha en härlig dag. (tack för ditt inlägg)

2008-09-16 @ 14:43:30
URL: http://melodislinga.blogg.com
Soffie

å va kul grej men jag orkar ej anta den..

fortsätt ha en bra dag,,här är lika grått som vanligt..

2008-09-16 @ 14:54:15
URL: http://soffie69.blogg.se/
mie

Hej raring! Den var kul, kanske gör den senare=).

Fick j-ligt brått att göra den andra du gjorde igår hahaha läser man så...Ha en fortsatt bra dag, skönt att Måndagen är över och nu snart även Tisdagen.. jubel=)Kram!

2008-09-16 @ 14:57:05
URL: http://mies.blogg.se/
Nettan

Jag har också fått den utmaningen.

Det får bli efter middagen !

2008-09-16 @ 15:12:58
URL: http://hasselby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0