Kortfattat..

Bilen blir DYR!
Fy!
Maten idag är hemmagjorda burgare! Gott!
Chips och dip planeras i kväll!
Mitt nya liv börjar på måndag!
Inget godis!
inga kakor!
Mer motion!
Varför??
 5 minuskilo innan 22 maj
Klarar jag det?
Klart jag gör!
Första fyspasset sedan förkylningen bröt ut gjort igår kväll!
Dagens irritation! MEDIAMARKT som gjort en tabbe angående mitt abbonemang!
Väntar på samtal från MEDIAMARKT som LOVAT ringa idag!
Gör dom det inte är jag där i morgon...arg argare argast!
Dagen i morgon är innebandycup och sedan kalajs för Stefan


Kommentarer
Susan

Massa gott ikväll hos er=)



Klart du klarar det du...tummen upp för det.



Kramar

2009-04-03 @ 16:49:58
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Helena

Va fint du har gjort här på bloggen :)

Vi önskar er en härlig helg!

Kram

2009-04-03 @ 21:24:36
URL: http://helu76.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0