Matchens lirare,supergod buffé och nöjd kund till slut!

Dagen har gått i flygande fart!
Först på innebandy för sonen i en match blev matchens lirare och
förärades med en tröjja med den texten på ryggen!
Två mål av tre i den matchen stod han för!
Stolt mamma grattade efteråt!

Därifrån till Mediamarkt där ÄNTLIGEN allt löste sej!
Nu har jag rätt abbonemang och inga avgifter eller dyllikt ska faktureras mej..

Iväg och köpte blommor till Stefan som kalaset skulle vara för..
Blev lila tulpaner med vitt blåbärsris!
Superfint!
Hem,bytte om och iväg på kalas...
Blev dåligt med kort knäppt tyvärr...
Jag hade fullt upp med att hålla reda på väskan...eller hur Lisbeth???
Bordet dignade av godsaker!
Så gott så!
Det var buffé!
Sedan hem!
Nu ská vi se på Robinson och sedan en film vi hyrt...
The Bucket List!


1)Sonens tröjja
2)Min tallrik på kalaset!
3) Håkan äter!


Kommentarer
Gabriella

Later intensivt! Grattis till sonen, sa duktigt!

Ville bara skriva att jag har gjort din tacotarta saaa manga ganger nu och att alla ar stormfortjusta. Mariusz tycker tom. att det ar hans favoritratt, i alla fall f.t. (gjorde en i dag ocksa och den syns liiite pa bild...)

2009-04-04 @ 21:40:04
URL: http://ibag.blogg.se/
vivan

Nu Ann är det Vååååår!!!!

Vårkramen!

2009-04-04 @ 22:12:48
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Annelie

Låter som en toppendag =)

Ha en fortsatt fin helg!

2009-04-04 @ 22:13:04
URL: http://rospinglan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0