Birsta utan onödiga inköp!

Vickan och jag har ju varit på Birsta!
INGET som inte var planerat har handlats!
Kors i taket!
har nog aldrig hänt förr!
Nej då ...vi ÄR friska!:))

Är väll lite så nu att det bara är det värsta ratet kvar på rean och vårkläderna har inte
riktigt inte hunnit ut i butiken ännu!
Men det var ju bra då för då sparade jag ju lite pengar:))

IKEA besökte vi och det enda som köptes där var mat!
Vickan åt köttbullar och jag en jättemacka med kyckling och tzatziki.
Smask!

Vickan hade fullt upp med ett gäng hockeykillar i åldern runt 16..
Hon var märkbart till sej över uppmärksamheten om vi säger så och fnissade
lite tillgjort med mej där vid borrdet!
Jag?? Jag försökte blänga lite myndigt på dom så dom skulle fatta hon inte
är så gammal som hon ser ut!
Men men är man ung och söt så är man...


Kommentarer
Ulla

Jag är stolt över er. Nu kan ni spara era pengar till nästa gång och då får ni kanske dubbelt så mycket L

2009-02-01 @ 17:47:15
URL: http://ulla67.blogg.se/
Eva

Duktigt att inte handla massa onödiga saker, annars är de ju lätt att råka komma hem med många fler påsar än man tänkt sig. ;-)

2009-02-01 @ 18:02:07
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Jen

hahahhaha tänk om du inte hade varit med, ve och fasa. Kram i massa

2009-02-01 @ 18:18:36
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0