Blivande filmkritiker...

Man skulle tro jag tagit jobb som filmkritiker och att jag inte gör annat på
dagarna än ser film men så är det faktiskt inte!
Har idag inventerat frysen,varit på affären,haft tvättstugan,gjort svensk och engelska-
läxa med Tobbe,lagat mat.
MEN har ändå sett två filmer...
Ja två!
Otroligt...

Den första var ju den jag skrev om förrut..
Sedan såg jag någonstans om en film som hette Nanny Diaries.
Det var en smått roande film och samtidigt lite eftertänksam...
Se den så förstår ni!


Kommentarer
Jen

Ser du alla filmer på datorn? Kram

2009-02-04 @ 07:39:55
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0