Vem tar vem i Baren...

Det finns många program man ser och tänker"ja där skulle jag vilja vara med"
Eller tvärtom.....No way!!!!!!!!!!!

Baren...Det programmet sökte jag till en gång för tusen år sedan...
Var nog en snilleblixt just för stunden tro jag!

Big Brother....NÄÄÄÄÄ....Pga att jag troligen ändå skulle bli utröstad på en gång för
 dom skulle bli vansinnig
på min städmani!
Tänk er själva!
 Dom har ju både kissat och smetat ner
med andra kroppsvätskor i det programmet...
Går INTE ihop med en nära på
 pedant tant!

Robinson...ALDRIG i livet! Är alldeles för beroende av mat för det!
Blir en elak ragata
om jag inte får äta..


Lets Dance...Nu är ju risken för ett deltagande i det programmet så gott som
obefintlig då man ska vara kändis och det enda ställe jag är det på är den lokala Icaaffären...
Men ja! Fick jag chansen så definitivt!

Halv 8 hos mej..Ja! Det är ju mer min grej! Laga mat och så...Så visst absolut!
Men man ska
ju orka söka också..

Bonde söker fru..Där är jag kluven! Skulle ju aldrig kunna bo på en bondgård med dom rutiner många bönder har! I säng runt åtta på kvällen och upp runt 4 varje morgon.MEN hos en hästbonde kanske???
Verkar lite lugnare än mjölkbönders liv..
Men det är klart.SKULLE Matte i Bygglov VARA mjölkbonde så absolut!
Nu bygger ju detta deltagande naturligtvis på om jag varit singel som ni fattar!

Vem tar vem...Minns ni?? "Hej nummer ett vad heter du och var kommer du ifrån"...
Lillbabs liksom..
Ja hade det funnits då jag varit singel så varför inte??

Ensam mamma söker...Samma sak där OM programmet funnits då jag var singel
med barn hade jag tveklöst sökt!Absolut!



Singing Bee....Ja gud så kul! Sångröst behövs ju inte huvudsaken
är man kan
texten!



Kommentarer
Josefine

Jag skulle hellre valt något frågeprogram som Postkodmiljonären...

2009-02-23 @ 09:41:23
URL: http://blaeld.blogg.se/
Josefine Dilén

godmorgon!

vill nog inte vara med i nått av dom :P haha!

2009-02-23 @ 10:05:40
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Annica

Sorry! Du får väga upp med att ta fram allt det braiga!;-)

Ja du. Dagis....

Knarkarna håller sig borta som det låter i alla fall. Men sen tar det andra sååååån tiiiiid! Det går ju inte bara att ringa ett företag och säga. Hej, kom och sätt in en porttelefon. Det måste gå på upphandling, förhandlas om priser... Under tiden är både personal och ungar otrygga.. Förstår du att vi överväger att byta dagis? Men som Stefan säger så känns det som att vi ger upp då. Men men men... Vi får se.

2009-02-23 @ 11:09:08
URL: http://anja72.blogg.se/
Susan

Haha....ja Baren ja...det minns man det programmet=)



Hoppas att du har en bra dag?



Kramar

2009-02-23 @ 11:36:04
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Annica

Ja det är lite knepigt att kommunen är så nonchalanta. Och att det är sån skillnad mellan de olika dagisen inom en och samma kommun. De jobbar efter samma "läroplan". Borde inte skillnaden vara mindre?

Ja man vill ju inte rycka upp Emil mer än nödvändigt. Och han trivs ju. Det är kanske bara vi som är petiga. Vad vet jag. En av föräldrarna tyckte ju att vi överdrev när vi agerade mot knarkarna. Är inte folk mer rädda om sina barn än så...?

Man blir aldrig klok på folk...

2009-02-23 @ 14:26:41
URL: http://anja72.blogg.se/
Eva

Ja, ny match ikväll. Kan inte se den eftersom jag ska jobba, men radion lär ju va på på jobbet.

Hoppas verkligen på 3 poäng nu! :)

2009-02-23 @ 14:57:21
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
ina

hej, Ann! det var ett tag sen. hoppas det går bra här:)

2009-02-24 @ 12:26:54
URL: http://iinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0