Hajdiho!

Nytränad! Så skönt!
MEN!
En övning jag gör ställer till det förjäkligt för ischiasen..
Kände det nästan på en gång..
Gjorde övningen ändå!
Dumt??
Önskar jag kunde fråga Ingela min sjukgymnast om det..

Jaja..
Skönt var det vilket som...har på eget bevåg ökat på antalet
på varje övning och även antal kg på vissa..
Känner ju kroppen orkar det så...

Nu ska jag duscha och göra en kladdkaka som vi ska ha som efterrätt idag.
Middag blir ryggbiff med lökblandning...(vit,gul,röd och o purjo som jag låter
fräsa i lite olivolja med lite gourmetsalt..Gott...Till det blir det klyftpotatis och
beasås....

Top Gun ska jag se också!
Nu blev det bråttom....
Favoritrepliken "take me to bed or lose me forever" kan ju inte missas!


Kommentarer
Me

Hejsan!

Ja, vi ska separera. Vet inte om jag gör rätt men just nu känns det helt rätt. Har insett att jag bara lever en gång.

Ta hand om dig!

KramKram

2009-01-03 @ 12:30:25
URL: http://jagochfisen.bloggproffs.se
Nettan

Du är duktig du! Ska försöka mig på en träningsvideo jag fått av mor min, måste bara bota migräneländet först... alltid är det något;-)



Lusten finns inte alltid där, men det går ju i vågor, har inte varit så duktig på det själv i ledigheterna, men det blir ju så när familjen är hemma.

Drunkna inte i Goose-drägel nu;-)

2009-01-03 @ 13:01:31
URL: http://abvl.blogg.se/
Jen

Grymt bra liksom

2009-01-03 @ 14:26:38
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Nettan

Kolla det där med din sjukgymnast.

Det brukar ju bero på vad det är för övning.

När det gällde några övningar för mig så fick jag som svar : prova, men börjar det göra ont sluta på en gång.



Gott med kladdkaka !

Här har det bara tränats hund idag som var mitt stora mål.

Sitter och tar det lungt medans ungarna inte är hemma. ha, ha !



Ha en bra top gun tid !



kram

2009-01-03 @ 15:04:42
URL: http://hasselby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0