Livet går vidare...

...trots trasiga skridskor...
Det värsta har lagt sej!
Jag har bearbetat genom att titta och titta och titta på
den hemska situationen!
Ältat och ältat!
Men nu kör vi!
Ny match i morgon!

Har varit så förbannat trött idag så det finns inte!
Fast vi lade oss klockan tio i går och jag sov
ända till halv åtta i morse!
Sanslöst!
Beror ju säkert på den infektion jag drar på!
I morse var BÅDA ögonen alldeles igensmetade!
Var på apoteket förrut och köpte ögonsalva..
NI får ursäkta jag inte är så flitig med kommenterandet nu men det är superjobbigt för ögonen att
sitta vid datorn...


Kommentarer
Gabriella

Oj, sicken otur! Men det viktigaste ar ju att ni trots allt inte forlorade!!!

Ogonen later inte mysigt... Du kan ocksa prova med att badda lite med starkt kamomillte, det brukar lindra lite.

2009-03-15 @ 22:21:12
URL: http://ibag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0