Nehepp!

Nej min kropp säger ifrån idag!
Jag tänker se matchen hemma och Håkan den raringen
tyckte nog så synd om mej att han faktiskt offrar sej att se hemma
så jag slipper vara ensam!

Så nu börjas det igen med ljuslyktor,diskmaskiner,ombytning av kläder,
trosor som ska letas i tvätthögar osv...
Men har bytt lite taktik sedan senast!
I måndags då Timrå vann hemma hade jag David Beckham över hela min kropp
idag blir det Paris Hilton...
Ja alltså deras parfym snuskgökar!
Inget annat:))
Annars tror jag att jag håller mej till min sista taktik...men i och för sej
kallingar kan provas idag! Det har jag inte haft någon match!

Äta ska vi innan match! Blir hemmagjorda burgare med lite smarr till..
Ikväll blir det varma mackor med tonfiskröra! Smarr!

3 timmar och 45 minuter till nedsläpp!


Kommentarer
Lenitha

Tack så mycket, är mycket bättre idag!

Sa det precis till Thomas, jag tror att det var din päron-sockerkaka jag blev full på och natten var bara en rejäl baksmälla ;)

Kram!

2009-03-14 @ 12:35:56
URL: http://guldiwa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0