God kväll...

Blev en jättefin morsdag!
Vi var först till min mammis och fikade och lämnade en present!
Blev både gräddtårta och glasstårta och bullar och kakor!
Jodå jag smakade av det mesta:)

Sedan bar det iväg till svärmor där lunchbuffé serverades!
Det var skinka,supergod sallad med melon och bönor i,tre sorters pajer,
bröd,romröra,hemmagjord rhode islands dressing och en dillsås som var superb!
Tilll detta dracks antingen öl,dricka eller cider!
Ja denna helg har det fuskats rejält....MEN....jag har uppnått min målvikt ...eller ja nästan..
1 kg kvar.Unnar mej med gott samvete! Har karaktären att köra på den nyttiga banan i morgon!:))

Efter detta så körde vi barnen hem till pappan igen där dom blir nu en vecka!
Hem!
Såg på Elitloppet! Jag förundras varje år över dom vackra duktiga hästarna!
Dom må ju veta hur duktiga dom är va??

Till middag blev det tacosallad!
Gott!
Nu teve och lite mys!


Kommentarer
Berit

Men det blev väl en toppendag. Först till den ena morsan och sen till nästa. Skönt att få slappa då när du äntligen kom hem. Vi tittade också förstås på elitloppet, det är ju ett måste. Vilka hästar. Vi är lite sporttokiga här hemma så ett sådant lopp missar man bara inte.

Kramis MrsBettan

2009-05-31 @ 19:46:56
URL: http://mrsbettan.blogg.se/
Susan

Vilken myspys dag och massa gott ni har ätit=)



Kramar

2009-05-31 @ 20:38:55
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Jen

Jaha fullt ös som vanligt på ditt håll.Kram

2009-05-31 @ 21:30:37
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0