Ibland har man tur...

Såja!
Nu är sonen på skolan
Hunden nykissad
Affären avklarad..

Ibland har man tur som en tokig har jag nyss konstaterat!
Skulle ta ut pengar på Bankomaten,sätter i kortet,kortet
åker in för att fastna i bankomaten.Inget händer!!! Kortet
bra sitter där...
Bäst jag står där och domderar för mej själv dyker en
ung man upp och frågar?
Sitter kortet fast??
Ja!? Svarar jag märkbart irriterad..
Det fixar jag säger han...tar upp ett kort av något slag
stoppar in i springan och petar lite ...Och vips! Så står det slå in kod!
Då har jag haft sådan tur att det är en av killarna  på
banken som passerar på väg till jobbet.
Klockan var ju bara 08.10 och jag såg framför mej
hur jag måste ner igen då banken slog upp
sina portar klockan 10 men icke!

Tydligen var det något fel på bankomaten och dom skulle få ny idag..
Men så stäng den istället då känner man ju lite då..
Men då hade jag ju säkert blivit irri på att den var stängd istället..:))


Kommentarer
sofia

Vad jobbigt men vilken tur att det löste sig :)

2007-11-20 @ 09:04:20
URL: http://sollerax.blogg.se
sofia

hehe ja gör det. vore roligt om så många som möjligt skulle vilja vara med =)

2007-11-20 @ 09:10:56
URL: http://sollerax.blogg.se
Sabine

Vad har du för hund? :)

2007-11-20 @ 09:50:03
URL: http://enibas.blogg.se/
Kimpa

Åh, ny design. Är det en färdig mall eller har du gjort den själv?
Ha en bra dag!

2007-11-20 @ 10:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0