Uppdatering....

Jahupp!!!
Så har jag missat igen....ajjsingbajjsing....e usel på detta...Vet!
Vad har hänt då?! Hmmm
Tja förra veckan rullade väll på med allt som vardagen innebär tror jag..
På Lördag for vi iallafall till Modo och tittade på hocckey...Timrå vann...(PHU!) med 4-1...
Resan var precis lika kul som den brukar vara och bussen fick stanna många många gånger för kisspauser....
Där vinglar man ner för nån liten slänt med en öl i ena handen och försöker då kränga av sej jeansen med en hand....vilket inte är det lättaste då man nu ska ha snäva jeans...Och till slut sitter man där på plats och gör allt för att inte kissa i trosorna(skyddad tror man) och då dyker det upp en minst lika glad pajsare och bara ställer sej och slänger ut snorren o skvalar samtidigt som han pratar helt oberörd...Konstaterar vid dettta tillfälle två saker...
1) Man ska inte vara blyg då man är på på väg till bortamatch....
2) Livet är orättvist.....ibland vill ja me vara kille...

Jäjä...resan var kul...matchen toppen och jag kanon!!


Kommentarer
Christa

garvar högt Jodu.. jag har velat vara kille på många bussresor kan jag lova dig...

Kul att säsongen är igång. Nu håller vi inte på samma lag men iaf ;)

Ha det gott

2008-09-04 @ 12:43:19
URL: http://hissen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0