Men jisses!

Nyss sett sista avsnittet av Greys..ja alltså sista
innan uppehållet var nu för ett tag sedan!
Hade Mc Dreamey sagt han inte kunde leva utan mej som han sa tll Meredith..så..

Näääää just ja.jag har ju Mc Reality här hemma..han som är snorig
och vacklar lite då han går.Han som nyser vid matbordet och är alldeles röd om snoken.Glömde!

Och han är ju bäst om än lite snorig för tillfället!
Relativt snygg häck iallafall för 44 års ålder!
Still going strong liksom!

så...Patrick Dempsey.Sorry Men mannen i mitt liv är här!
Hemma hos mej! Lyssnar på mina snarkningar nätterna igenom!

Du är en dröm Men ack en sådan snygg dröm!


Kommentarer
Anonym

men snart kommer nya avsnitt.... kolla när på min blogg!

2008-04-24 @ 21:20:25
URL: http://[email protected]
Conradnikita

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-11-13 @ 10:51:09
URL: http://conradnikita.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0