Utmanad!

Utmanad

Jag har fått en utmaning av denna tös! Här kommer den;

1.Vilken mat äter du ofta?

Varierande kost men under sommaren mycket grillat...jättemycket!

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
Jag är nog den som nästan städar undan hela kaljset var jag än är...
3. Var sitter du helst när du bloggar ?
Sitter i hallen vid "min" dator:)

4. Köper du ofta Triss ?

Nope! Dumt nog kanske?
5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ? 
Maldiverna var ju outstanding så klart...
6. Vilken tv kanal tittar du på mest ? 
För det mesta 5:an tro jag!


Jag utmanar följande personer:
Jaha? Här skulle jag länka men det funkar noll det!
Jäjä..
NI är utmanade:
Kattis
Annica
Lenitha
Anna Lexing




Så här gör ni som blivit utmanade: 
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Kommentarer
Pej

Ååå va roligt att läsa! :-)

2008-08-27 @ 20:35:19
URL: http://fruwee.blogg.se/
Kattis

Åh, man tackar.

Japp, vi är one of a kind.

2008-08-27 @ 20:37:31
URL: http://kattis11.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0