Frukost lunch och dinkelpuffar

Åh hejsan vad mycket  vi hunnit på något vis!
Frkost intogs som vanligt med min standard... youghurt med bär och ägg!
Först var vi till Håkans föräldrar och kollade till katten Gustav!
Han var välmående och sprang ut för att fånga sej lite påskgodis!:))

Sedan bar det iväg till mina föräldrar för att kolla upp
om dom skulle ha något handlat!
Iväg till Ica Maxi där vi handlade lite påskmat trots allt!
Räkor,skinka och andra små ting..
Där hittade jag även Dinkelpuffar som var GI-rekommenderat och kan användas
i filen alternativt youghurten istället för kalaspuffar eller dylikt!
Supergoda och nyttiga! Bra kombo!
Köpte dom på lösvikt och dyrt var det inte heller 7,90/hg.


Därifrån begav vi oss till Coop som sålde smågodis superbilligt!
Det lär ju komma påskkärringar i helgen!
Sedan iväg på en annan affär där köttfärs som mamma ville ha köptes!
Iväg till mamma igen för att fika lite!Men jag drack bara kaffe!
Nu har vi varit hemma så jag fått äta lunch vilket blev samma som igår pga tidsbrist men men!
Ska snart iväg igen för att handla lite som jag glömt...så klart!


Kommentarer
Carro

Jag ääälskar att plocka ihop min egna müsli .. Tycker dom där påminner lite om Vårgårda Ris ! Du skulle ha tagit lite fler sorter ;) Finns ju massa smarr att välja på :)

2009-04-09 @ 18:25:59
URL: http://carrod.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0