Lär ha stumma ben!

Innan kvällen är slut!
TUR jag tränat idag!
Först Timrå mot Rögle men tvärtom ...alltså
på bortaplan men dock på min teve..
Sedan 21.30 är det Småkronorna med Timrås Magnus
Pääjärvi-Svensson! Vilket stjärnskott! Dom möter
Slovakien i semifinal...Tjosan!
Ja vi lever lite för hockeyn vintertid!
Till och med maten planers in i periodpauser för att vi
inte ska missa någonting!

Jaja! Hockeynerverna lär sitta på utsidan hela kvällen!

Här ser ni härligheten..MPS endast 17 år(18 i år)
Hejja han och Småkronorna!



OCH ja! Jag gråter lika förbaskat varje gång Goose dör i filmen Top Gun!
Tårarna sprutar!
Vilken film!
Har sett den säkert 25 gånger och tröttnar aldrig!


Kommentarer
Nettan

Den e helt underbar - filmen alltså. Ha, ha !



Ha en bra kväll med allt hockeyspelande ni ska se.



kram

2009-01-03 @ 17:13:15
URL: http://hasselby.blogg.se/
Camilla

God kväll!



Jag hoppas att det går bättre för SMÅ KRONORNA än vad det gjorde för TIMRÅ idag... Nu väntar vi bara på matchen på måndag mot MODO...



Nu blir det KÖRSLAGET... En arbetskamrats son är med där... ;-D



Ha det gott!

2009-01-03 @ 19:30:29
URL: http://gevalium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0