God morgon

I dag är vädret betydligt bättre än i går då himlen var vidöppen hela
dagen!Usch!

Här tvättas det!
Sedan ska det bakas en hallon/blåbärspaj och en äppelpaj
och troligen en kladdaka!
Bra att ha om oväntade gäster dyker upp:))

Skriva inköpslista inför storhandlingen ska med göras!
Ett jobb som tar sin lilla tid i denna familj!

På eftermiddagen firar vi svärfar Stig som blir 72 år!
HURRA  HURRA!
Det blir middag hos dom så mat slipper vi laga idag!
Lovley!

Har varit lugnt här lääääänge nu med Roger....ni vet mitt "spöke"
men he`s back! (Vet ni inte vem Roger är så sök på Namnet
Roger i min blogg så kommer det upp en del eller kolla
kategorin Övernaturliga Roger)
Garanterad! Det händer så konstiga saker nu igen!
Datorn(den som är hel) slår på sej själv och stänger av sej själv,
hissen är återigen galen!Tobbe har uppenbarligen besök på nätterna nu igen...suck o pust!
OCH min mobil ändrar inställningar rätt var det är!
Visst kan vi skylla på naturliga orsaker men nohope ...jag "känner" mitt spöke
och vet när han är här!
Trot om ni vill!

Jaja han får väll husera ett tag så får vi se vad som händer.Blir han
jobbig mot barnen igen så får jag återigen "ta ett snack" med honom.Det brukar hjälpa
ett tag!

För övrigt är allt tippetopp! Vår "hemlis" är fortfarande inte klar....frustrerande börjar
det bli nu! Men snart så kanske;))



Kommentarer
Nettan

Nu blev jag på bakhumör när du skriver att du ska baka !

Ska nog kolla igenom skåpen och se vad som kan göras. Flätbröd ska i alla fall bakas då det går åt mycket bröd nu på mornarna då det är så många hemma.



Ha en jättebra dag !

kramiz

2009-07-21 @ 09:55:06
URL: http://hasselby.blogg.se/
Jen

Hej, här blir det inte några oväntade fikabesök så sjuka som vi är,, eller jag kanske nu för tiden. kram kram

2009-07-21 @ 11:04:56
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Carina Henriksson

Men vad du är flitig med att baka. Det här med "Roger" tycker jag låter intressant..... =0)



//Carina

2009-07-21 @ 11:13:09
Åsa

spännande det där med hemlisen... jag blir ju nyfiken!!

2009-07-21 @ 20:37:53
URL: http://secondtime.blogg.se/
vivan

Nu har du gjort mig nyfniken!!!!

Undrar om det var Roger som fixade min dator...jag var inne och kommenterade hos dig sist, sen släkte jag ner....sen gick det inte att komma in eller ut ur den....675:- plus en ny hårddisk 795:- aj,aj,aj vad det gjorde ont i plånboken!

Men nu är allt bra! bakat bullar idag med Ludvig barnbarnet, som är på sommarsemester hos sin mormor!

kramilikram!

2009-07-21 @ 22:27:16
URL: http://vwellermo.blogg.se/
TT

Hemlis?? Nu blir jag nyf!!

Passerade dina trakter förra veckan, det är himla vackert!

2009-07-24 @ 23:11:45
URL: http://tyratok.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0