Jag KAN ta hand om mej själv också...

Hejsan svejsan!
Varit en lugn dag..
Tog det lugnt på förmiddagen och såg Rallybrudar..
Lite lagomt underhållande...

Barnens pappa ringde och undrade om barnen kunde komma hit
efter skolan och det gick ju så klart bra!
Vi bakade muffins dom fick med sej och dom åt
köttbullar och makaroner!Han hämtade dom vid fem...
Då gjorde jag panerad rödspätta ...så gott!

Bestämde efer mycket om och men att stanna hemma från hockeyn...
Håkan tog med en kompis i stället...
Min kropp behövde lugn och ro...
La mej i ett varmt bad med tända ljus ...ansade kroppen både här och där..
Smörjde in med luktagott..
Pratade länge med mamma under första perioden....ja och i hockeyn
står det just nu 3-3 inför sista perioden! Olidligt spännande!
Har målat tånaglarna cerisrosa och druckit kaffe med kanel i och ätit
Geisha...
Mått som en prinsessa i min ensamhet!
Så ni ser!
Jag tänker även på mej själv ibland!

Enda smolket i bägaren är min mobil som för tusende gången åkt i golvet!
Gick bara inte att slå på den på säkert 45 minuter..
Jag behöver en ny!
Sponsring någon??? ;))


Kommentarer
Nillan

Skönt att ha lite lyx..man behöver det

2009-03-09 @ 21:18:38
URL: http://fnilla.blogg.se/
Gabriella

Ah, sa skont det later! Sant behover man ibland.

Och sa kul att Timra vann, som gradden pa moset!

2009-03-09 @ 22:17:44
URL: http://ibag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0