Nu var det läääääääänge sedan!

God kväll mina läsare!
Ja ni som är kvar trots usel uppdatering!
Hittar liksom inte inspirationen till detta längre!
Kan i och för sej bero på att det är andra saker som inspirerar nu
så som jobb och dylikt!
Var ju ett tidsfördriv och ett sällskap med bloggen då man "bara"
var sjukskriven!

Så vad har hänt!?

Ja...Abbe har ju som sagt varit tvungen att lämna oss....♥
Var ett av de tuffaste besluten vi varit tvungna att ta!
Men han har det säkert bra nu!
Tomt är det även om man börjar vänja sej så smått!

Jobbet då! Ja det knallar på! Trivs så förbannat bra att jag nästan
blir rädd när jag tänker på det! Ispirerande sysslor och superbra arbetskompisar!
Känns som jag faktiskt blivit en i gänget!

Familen mår även den relativt bra!
Vissa saker händer och sker som jag inte tänker gå in på här av hänsyn till berörda personer!
Håkan jobbar i stockholm och är bara hemma fre-sön vilket är liiiiiite tungt .Men men,jag är en stor
kicka och van att ta hand om hem och hus så det går ingen nöd på mej så!

Barnen dom bara växer och växer och jag är fortfarande 25..underligt det där!
Dom bor heltid här hos mej nu och är hos pappan "då och då".

Mammsen har äntligen kommit hem från sjukan och är den krutgumma hon alltid varit! ♥
Jag vill bli som min mamma! Hon är stark hon!Även om hon är liiite väl tjurig i bland på ett
sätt som inte är bra för henne! Men vore hon inte som hon är så vore hon ju inte mammsen:))

Fysiskt då..hur mår jag?
Jo då det verkar som lunginflammationen inte satt några spår i mej och jag har återigen kommit igång
med träning och rätt kost!
Var ju tvungen att äta upp mej då 6 kg försvann under min sjukdomstid och jag såg ut som en fågelunge!
Är ju liksom inte den största tjejen här på jorden (bara i truten!)

Ja annars rullar livet på !


Var lite uppdatering om dagsläget i allafall!
Ska FÖRSÖKA bättra mej angåendet bloggandet!
Promise!

Kärlek åt er! ♥



Kommentarer
Tina

Skönt att se lite levnadstecken från dig =)



Hihi,min svärmor är bara 17 säger hon ;)



Kramen

2010-03-01 @ 19:49:16
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se.se
ejmis

Kul med ett inlägg från dig =)

2010-03-01 @ 22:08:01
URL: http://ejmis.blogg.se/
Åsa

Kul att "se ifrån dej"... även om jag ju ser dej på FB.



Kram och hoppas du har det bra!

2010-03-01 @ 22:54:55
URL: http://secondtime.blogg.se/
Tina

Välkommen tbx och skönt att du mår bra och resterande av familjen!!

Kram

2010-03-01 @ 22:58:03
URL: http://tinaz.blogg.se/
Jen

Va kul med lite blogga från dig. Kram i massor

2010-03-02 @ 14:01:30
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0