You can make your own makeover...

Då man uppnått den underbara ålder som jag har (20+)
så är det ju inte som då man var 15,vaknade klev upp och tada så var
man bara vacker och redo för en kväll ute!
Nope!
Det krävs liiite mera nu!
MEN!
Det behöver inte kosta ett öre i pricip!
Kolla här..

Då man VET man ska ut på kvällen på trevligheter då gör man så här..

Kliver upp..
Gör INGET åt håret! Inte tvättar,inte kammar(nåja möjligtvis kan man
ta lite saliv på händerna och platta ner det)inte stylar...NOTHING!
Tvättar sej inte någonstans...ingen rollon ingen parfym...NOLL!
Borstar inte tänderna!
Utelämna allt smink! Inte ens cerat på läpparna!
Letar fram några kläder ur garderoben som på något mystiskt sätt
krympt under årens gång och sitter så illa dom bara kan!
Behå är totalt strängeligen förbjdet att änvända!
Trosorna ska helst vara ett sådant där par som alla har någonstans i sina gömmor
(jahadå...du med) urtvättade med en resår som sett sina bästa dagar!
Så trallar man omkring hela dagen tills det är dax för The Make Over!

Duscha!Tvätta dej i favorittvålen! Tvätta håret länge! Njut!
På med rollon! Smörj in dej i väldoft! På med en skvätt parfym!
Nu börjar det likna något ...du luktar gott och inte längre som ett ruttet
bananskal!
Borsta tänderna och poff så har du en tandblekning på köpet!
Fixa frillan,blås,platta,locka eller vad du vill....tjoho! Frissanpengen är insparad och
du börjar se ut som en äkta Puma!
På med makupen!
Ta på dina finaste underkläder! Vips så har du fåt ett bröstlyft a la Pamela Andersson
bara genom att ÖVER HUVUDTAGET ha en behå på! Fiffigt!
På med festblåsan som då så klart inte är krympt och
simsalabim så har du fått en fettsugning gratis...nåja..det
kommer kännas som det i allafall...Titta dej i spegeln och tänk...WOW!!!!
Mission Complete!

Enkelt,billigt!



Kommentarer
Åsa

Perfekt ju! Tack för tipset! ;)

2010-03-03 @ 15:48:52
URL: http://secondtime.blogg.se/
maria

Den tar vi :)



Kramen

2010-03-04 @ 22:44:40
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
TT

Bra tips! Funkar dock inte nu när jag ska på after work, kan ju inte se ut som en gammal häck hela dagen på jobbet! :o)

2010-03-05 @ 16:17:16
URL: http://tyratok.blogg.se/
sweetmama

Ha ha vilken bra makeover.

2010-03-06 @ 11:42:52
URL: http://sweetmama.blogg.se/
soffie

guuu va bra!

Trevlig kväll

2010-03-06 @ 19:13:42
URL: http://soffie69.blogg.se/
Tösasnodden

Verkligen smart!

2010-03-07 @ 13:26:14
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Mie

Hej! Fy sjutton va bra!!! Du kan det här, vilket tips, så kommer jag göra i fortsättningen;) Ser att du inte skriver direkt längre, jobbar du nu? Var ett tag sen jag var runt och kollade bloggar, hoppas du minns mig?;) Jag finns nu mer bara på Fb orkade inte skriva blogg...Iof har jag startat en ny och hemlig för ett litet tag sen, där jag skriver sanningen om mig;). Kram på dig! Fd. Mies blogg!

2010-04-30 @ 17:34:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0