Torsdag????

Vad hände med dom andra dagarna??? Borta??
Ja jisses...veckorna flyger iväg...
I mitt hem råder ett mindre organiserat kaos om vi säger så...
Alla kökssaker är i kartonger....hjälp!
Slipdamm! Hjälp!
Ikeakartonger överallt...Hjälp!
Men ...det blir fint då det är klart vilket är det som får mitt tålamod att palla detta!
Får några anfall emellanåt i röran men det går över..
"Torka inte där " säger Håkan"jag ska snart borra/slipa igen och det bli likadant..."
Lilla vän tänker jag (och säger) LÅT du mej torka och sinnesro infinner sej i detta hem....

Jaja....det kommer att gå detta också...vi har överlevt många renoveringar vilket ta mej fan
är den bästa prövningen på ett förhållande...

Ny kyl och frys är på plats! Wiiihoooo....Love it!
Mina nya älskare i familjen Bosch!!!


Nä nu dax att göra sej vild och vacker för en ny arbetsdag...

I´ll be back...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0