Så skönt!

Vi trotsade skitvädret och gick på en prommis på
ca 7 km..


Dom långa benen låg lite före dom kortare:)


Då vi kommit fram till själva byn såg Håkan ganska ensam ut!
Folktomt!


Nu har vi i allafall ätit frukost!
Same as always.Youghurt med dinkelpuffar  och bär samt  ägg...och dagen till ära
en sporthusman med ost!

Abbe fick smaka naturell youghurt med Puffar han med
så nu får jag inte ha dom i fred! Supergott sa han!

Nu ska jag städa av lite här hemma och sedan duscha!
Film planeras i kväll! Australia tro vi!
Någon som sett den?

Ett inlägg på exakt vad jag ätit denna vecka finns det planer på!
Finns det intresse?
Ni är säkert några som tycker detta blivit en tråkblogg men det får ni ta just nu:))
Och gör ni inte det så strunta i att läsa!:)


Kommentarer
Ulla

Jag funderade just när jag stod i duschen vad man äter till frukost med GI-metoden. Du får gärna lägga ut din matsedel. Lägg gärna ett inlägg hos mig då, så jag vet att den kommit upp. Kram!

2009-04-11 @ 09:53:11
URL: http://ulla67.blogg.se/
Anna

Din blogg är lika bra som alltid ;-D

Jag tänker INTE sluta att läsa,

tycker att du är jätteduktig.

Här har vi SOL och vårvärme, hoppas

ni oxå får det sen..

2009-04-11 @ 10:07:39
URL: http://annalexing.blogg.se/
ejmis

Helt underbar film!

2009-04-11 @ 19:37:48
URL: http://ejmis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lillanslilla

Bloggar om allt och inget...spontant eller uträknat...

RSS 2.0